Saturday, March 20, 2010

PERMULAAN HIDUP BARU

dirinya aku disini adalah ingin menyatakan bahawa aku akan memulakan sebuah hidup baru..segalanya akan berubah kepada baru..ehem-ehem..kepada rakan-rakan,tuan-tuan,puan-puan dan haririn hadirat sekalian..aku,MOHD AIZUDDIN BIN MOHD YUSOF telah dilahirkan di segamat pada 27/2/1993..kadang-kadang aku seorang yang sangat hyper aktif dalam sesetengah bidang..aku amat suka berkawan walaupun aku bukan seorang yang lemah lembut atau FRIENDLY..aku mula bersekolah pada umur 6 tahun..aku tidak suka merempit,mabuk,kaki perempuan dan sama waktu dengannya..aku suka gadis yang bertudung..haha.=p..semakin hari semakin besar..tahun ini beliau aku akan hadap SPM..nak tak nak langgar jelah..aku lebih meminati muzik yang berentak punk rock,hardcore,slow rock,rnb..kadang-kadang lagu jiwang pun layan jugak..lagi 1..akut suka melepak..even budaya melepak ni tak bagus..tapi aku suke..clubbing..bla..bla..bla..so boring..aku selalu main gitar..n kadang-kadang main drum..buat lepas geram..hehe..sekarang aku dah dapat fikir panjang..aku tahu selok belok hidup aku..aku dapat handle..huha..habisla..pasni aku kene straight foward kat SPM lar..sorila kalau kurang layanan n kasih sayang kat kawan-kawan aku sume..maaf dulula..aku tak suke orang buat perangai depan aku..kecuali aku yang buat salah..kang ade yang kena halau..em..semua orang dah ade cita-cita..tp aku kurengla..aku tak tau lagi..haha..haibat kan.??.cuti baru-baru ni aku dapat rase kelainan sikit berbanding cuti yang lain..aku betul-betul dapat rase erti FRIENDSHIP..huhu..best ah..tp sadis sikit..da nak habis dah..take care everyone..dalam hidup ni..kadang-kadang ape yang kite nak..tak semuanya dapat..dalam dunia ni..kite hidup..tak boleh terlalu mengharap..tak boleh terlalu mempercayai seseorang.. esok luse disebaliknye akan terjadi pada kite jugak..so,the conclusion is..pilihlah jalan hidup yang benar..isi hidup dengan sebaik-baiknye..gunakan masa dengan secukupnye..

7 comments:

  1. yar.gud 1.
    plh gadis bertudung.
    tao.kte nyh jht.
    kte doakn awk bjaye.
    ta

    ReplyDelete
  2. hahahhahahahahhahhahaa..
    pdn muke ko din..
    awex ko majuk,
    lau awk thu adin suke pompuan pki tudung,
    ublh la perangai,
    awk pkai la tudung ape la..
    hahhahaa

    ReplyDelete
  3. eke eleee.
    sbb dye ske aq kne tuka?
    ohh no.!
    demy dye..
    not ALLAH.
    heyy..
    aq akn uba satu hary.
    but not bcus of dis rezen.
    k.=)
    thx bg advce.

    ReplyDelete
  4. ckp da delete blog.??
    xphmla..
    dah..gadola ko 2 owg..
    bia aku delete jewp blog..

    ReplyDelete
  5. ops sry,niat aq baik,aq cume bgi cadangan je,lau x leh nak terima sry..sry..sry..
    lau bab aq ko gado sry sangat2..
    sry...sry..sry...sry...sry..sry...sry.,

    ReplyDelete
  6. berie nye sory sory.
    ane de gado.
    kamy oke.=)
    chill

    ReplyDelete
  7. hahahahhahaha...
    bgus ar cam tu.

    ReplyDelete